close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על אשרת הכניסה לאירופה ETIAS

מערכת שורשכז אלול, תשפג13/09/2023

התרגלנו שעד היום לא קיימת שום פרוצדורה בכניסת ישראלים לאירופה ונהנו מהיחסים הטובים והחמים עם מדינות היבשת. בקרוב, עומדת להיכנס לתמונה פרוצדורה חדשה אשר טומנת בחובה רצון של מדינות אירופה לשמור על גבולותיהן

תגיות:
צילום: canva

שינוי גדול קרב ובא בתחום התיירות וכניסת אזרחים זרים לאירופה במהלך שנת 2024 גם אנחנו הישראלים עומדים לחוות את השינוי המדובר.

התרגלנו שעד היום לא קיימת שום פרוצדורה בכניסת ישראלים לאירופה ונהנו מהיחסים הטובים והחמים עם מדינות היבשת. בקרוב, עומדת להיכנס לתמונה פרוצדורה חדשה אשר טומנת בחובה רצון של מדינות אירופה לשמור על גבולותיהן וליצור הליך מיון וסדר וארגון חדשים.

הכינו את עצמם לשינוי החדש והכירו את ויזת ETIAS החדשה, הויזה הנדרשת עבור כניסה לאירופה כבר החל משנה הבאה.

הוסיפו לקרוא, וגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת

צילום: canva
ואתם צריכים להכיר על אשרת הכניסה החדשה לאירופה. 

מה מו מי? מדוע החליטו מדינות אירופה לשנות את המדיניות שלהן?
במידה וזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על השינוי החדש, אתם בטח קצת מופתעים, מדוע אירופה החליטה בוקר בהיר אחד שהיא דורשת מישראלים אשרת כניסה מיוחדת למדינות שנגן האירופאיות?

ובכן, אל תקחו את זה אישית, רוב מדינות העולם מלבד מספר קטן מאוד של מדינות, נכנסות לרשימה הארוכה של מדינות אשר יצטרכו אשרת כניסה לאירופה - ויזת ETIAS, כדי להגיע ולטייל במדינה. 

בעקבות גלי הגירה גדולה בעשורים האחרונים גם אירופה נכנסה ללחץ מסוים באשר לשמירה על גבולותיה.

מדובר על הליכים מדיניים שניתן לראות באופן נרחב במדינות נוספות בעולם.

מצד אחד, מהפכת הגלובליזציה מביאה לחיבור בין מדינות ויבשות שונות ומצד שני לגלי הגירה ותנועה מסיבית של אזרחים ממדינה למדינה ומיבשת ליבשת. לכן, גם אירופה מבקשת ליצור חומת מגן נוספת מפני כניסה לא רצויה של אזרחים זרים ליבשת.

הסכם ויזת ETIAS נחתם על ידי 30 מדינות החתומות על אמנת שנגן, המאחד את מדינות אירופה תחת חוקים בינלאומיים בנוגע לכניסת אזרחים זרים ושמירת גבולות. בין המדינות תחת ההסכם:

-צרפת
-בלגיה
-שוויץ
-יוון
-ספרד
-צ'כיה
-פינלנד
-פולין

כיצד צפויה להראות ויזת ETIAS החדשה 
במידה ותחפצו לבקר באירופה בשנה הבאה באחת ממדינות תחת אמנת מדינות שנגן, כדאי שתכירו כיצד עומד להיראות הנוהל החדש.

ראשית כל חשוב לציין שההליך החדש מובטח להיות קל וברור להבנה. כמו כן, אמור להיות הוא מהיר וזריז למילוי.

רובנו ישר מדמיינת את ההליך המסובך הכרוך בהוצאת ויזה לארצות הברית, אך לא כך עומדת להיראות ויזת ETIAS החדשה לאירופה.

את הויזה לאירופה החדשה תוכלו למלא ולדרוש באינטרנט. לאחר מילוי כל הפרטים תשלחו את הטופס לבדיקה ותקבלו תשובה יחסית מהירה למייל שלכם.

את הויזה תצטרכו להוציא עבור היעד הספציפי אותו תרצו לבקר באירופה, אך מיד לאחר קבלת האישור תוכלו לנוע בין מדינות שנגן ללא כל בעיה או צורך בהוצאת ויזה נוספת ליעדים ספציפיים. 

אילו פרטים ידרשו מכם בעת מילוי ויזת ETIAS
עבור מירב האנשים מילוי הויזה צפוי להיות קל וללא כל בעיות. הפרטים אשר ידרשו מכם הינם פרטים אישיים ברמה סבירה והגיונית כגון: כתובת, מספר טלפון, מייל וכדומה, כמו כן, פרטים אודות סיבת נסיעתכם לאירופה ולעיתים גם היסטוריית ביקורים ביבשת. במקרים מעט יותר קיצוניים תדרשו לתת דין וחשבון רחב יותר כמו כן את מצב ההכנסות שלכם ומצב הכנסות עבר. 

כל אלה נועדו כדי להבטיח עבור אותן מדינות שמדובר בתיירים שמבקשים ביקור קצר ופשוט וחזרה ליעד ממנו הם הגיעו.

חשוב לזכור, מדינות אירופה מבקשות לשמור על ענף התיירות הטוב שלהם ולא לפגוע במקור הפרנסה הזה, ולכן אין בויזה החדשה רצון להקשות על חיינו. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה